Wardrobe project

marca 20, 2019

Witajcie!
 Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić projektowi związanemu z ubraniami. Robiłam go w każdej grupie, nawet 2+ i zawsze zdawał egzamin, a dzieci były zachwycone i wieszały plakat na ścianie lub na drzwiach. Także odpalajcie drukarki i miłego czytania. 😁📇

Wardrobe

Do zrealizowania tego projektu potrzebować będziecie:
📌 dwóch kartek A3 (do sklejenia taśmą) lub jeden duży arkusz
📌 wydrukowane obrazki ubrań, które możecie pobrać TUTAJ
📌 kleje, nożyczki, kredki, flamaster


Rysujemy na złączonych taśmą kartkach szafę, następnie kolejno wycinamy poszczególne elementy. Prosimy by dzieci nazywały ubrania, które biorą, a następnie mogą je kolorować. Ci co skończą, przyklejają swoje ubrania do szafy mówiąc uprzednio w jakim są kolorze.


W planach mam jeszcze jeden post związany z projektami dotyczącymi ubrań także zachęcam do śledzenia bloga, a jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach. 😊👇


Na zakończenie chciałam jeszcze zachęcić do skorzystania z usług Centrum Terapii i Dziecka i Rodziny na warszawskim Targówku (300 metrów od centrum handlowego Atrium Targówek), którego stronę na Facebooku możecie odwiedzić pod TYM linkiem. Obecnie jest rabat -50% na całą ofertę świadczonych usług, także myślę, że warto skorzystać z rad profesjonalistów.



Trzymajcie się! 💙

Może Cię też zainteresować

0 komentarze

Forest animals

Witajcie znów po długiej przerwie! 😉 Dzisiejszego posta chciałabym poświęcić tematyce zwierząt leśnych. Zwierzęta są chyba ogólnie moją ...

Popularne posty