Food Cards

czerwca 17, 2019

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie kolejną dawką pomysłów i inspiracji związaną z kartami, które wykonałam własnoręcznie. Sam szablon zakupiłam w sklepie Flying Tiger, gdzie mamy do dyspozycji (z tego co dobrze pamiętam) 40 kartoników. Na jednej połowie narysowałam różne produkty spożywcze, natomiast na drugiej je podpisałam. 



W jaki sposób możemy je wykorzystać? 

💡 Memory to chyba pierwsza gra jaka przychodzi na myśl. Układamy wszystkie karty face down, a następnie dzieci szukają par obrazek-podpis. 

💡 Łatwiejsze memory to nic innego jak zakrycie obrazków, a rozdanie dzieciom napisów. Wybrana osoba szuka obrazka do napisu, który ma w ręku (zabawa 4+ przy codziennych zajęciach, gdzie dzieci wprowadzone mają czytanie globalne).

💡 Kategoryzacja na yummy or yucky, owoce lub warzywa.

💡 Dopasowywanie podpisów do obrazków, a następnie obrazków do podpisów to opcja raczej dla starszych dzieci.

💡 A na koniec moja ulubiona strange salad to sałatka, w której znaleźć możemy kawałek hot-doga, szklankę mleka czy ogórka kiszonego. Dzieci losują z woreczka karty, które muszą nazwać zaraz po wyciągnięciu, a następnie wrzucają do miski i mieszają całość łyżką. Kiedy każdy wrzuci swój składnik mówimy wspólnie, krótką rymowankę

1,2,3 mix with me
3,2,1 taste it now!

Następnie każdy próbuje i mówi czy sałatka była  yummy or yucky.

 

Jeśli macie jakiś jeszcze pomysł jak wykorzystać karty to dzielcie się w komentarzach, chętnie skorzystam również z Waszych inspiracji! 😁👇

Trzymajcie się! 💙

Może Cię też zainteresować

0 komentarze

Forest animals

Witajcie znów po długiej przerwie! 😉 Dzisiejszego posta chciałabym poświęcić tematyce zwierząt leśnych. Zwierzęta są chyba ogólnie moją ...

Popularne posty