Lollipop lollipop, oh lolli lolli...

kwietnia 03, 2019

Witajcie! 
Ze względu na chorobę była długa przerwa w postach, a skoro lepiej się poczułam to postanowiłam przekopać czeluście swojego telefonu i znalazłam w nim zdjęcia związane z jedną z przerabianych już przeze mnie atrakcji na Funny Friday. Otoczka zdjęć może nie jest najlepsza, ponieważ wtedy nie robiłam ich pod kątem bloga, ale uwiecznione jest to, co najważniejsze, czyli pomysł na lizaka. Zatem dzisiaj na słodko i jak zawsze wesoło. 😊

LOLLIPOP 🍭

Potrzebować będziecie: 
🍭 długie wykałaczki, takie jak na grilla
🍭 jabłka (opcjonalnie gruszki, jeśli ktoś jest uczulony)
🍭 lukier, najlepiej w różnych kolorach
🍭 posypka + talerzyk
🍭 gorąca woda + miseczka
🍭 piosenka + link do niej

Rozkrajamy jabłko na ćwiartki i nadziewamy je na długie patyki, następnie rozdajemy dzieciom.  Podczas gdy lukier będzie rozmiękał w gorącej wodzie, możemy zaśpiewać piosenkę, do której link macie powyżej. Proponowałbym tu podział na role, dodanie klaskania i gwarantuję, że przez kolejny tydzień dzieciaki nie będą chciały śpiewać niczego innego. 😉

Następnie idziemy do stolików, gdzie czeka na nas wysypana na środku posypka. Kiedy lukier będzie już odpowiednio miękki, otwieramy go i rozlewamy na każdego lizaka. Dzieci mogą rozprowadzić go po swoim jabłku i następnie posypują je posypką. 



Na załączonych zdjęciach lukier jest biały i gdy zastygnął, zrobił się przezroczysty, dlatego też go tutaj nie widać.




Pomysł zainspirowany przez Magdalenę Malinowską 🌟
Gdybyście mieli jakieś pytania czy uwagi piszcie w komentarzach! 👇

Trzymajcie się! 💙



Może Cię też zainteresować

0 komentarze

Forest animals

Witajcie znów po długiej przerwie! 😉 Dzisiejszego posta chciałabym poświęcić tematyce zwierząt leśnych. Zwierzęta są chyba ogólnie moją ...

Popularne posty